Főoldal

2012. október 5., péntek

Goodbye..

Sziasztok!
Szomorú hírrel jövök hozzátok...
Tudtam, hogy nem kéne belekezdenem ebbe a blogba, mert úgy se bírom befejezni...
Magánügyek miatt, bezárom.. Sajnálom, csak ennyit tudok mondani...
Törölni nem fogom, mert a blog törlés ellen vagyok, de folytatni nem fogom... :'(
Sajnálom.. ennyi volt... köszi, hogy olvastátok... :D
Sziasztok kedves olvasóim... szeretlek benneteket!!
(u.i.: Nem csak a saját blogom írására nem volt időm, de még a freemailjeimet se tudtam megnézni... Aki kiakar osztani, hogy milyen író vagyok, komiban nyugodtan megteheti, megfogom érteni.. még 1x sajnálomm..)
Goodbye...

4 megjegyzés:

  1. Jajj ne már !! :( Imádom ezt a blogot és nagyon vártam a folytatást :(
    Sajnálom , hogy nem folytatod...
    És nem is tervezed,hogy írsz más történeteket később ??

    VálaszTörlés
  2. Óó nagyon sajnálom :( Imádtam ezt a blogot : De megértelek..És nagyon de nagyon jó író vagy ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszön mind a kettőtöknek!!! :) Nagyon sajnálom, hogy csalódnotok kellett bennem, de.. :'( Ablogot törölni nem fogom, szóval ha akarjátok visszaolvashatjátok és tovább képzelhetitek a saját fantáziátokkal.. egyébként folytatni szeretném az írást, de az időm nem igazán engedi... gitár szakkör, és most még lesznek új szakkörök is, utána tanulni, fizikára, kémiára, föcire, bioszra... :// Nem tudom, majd valami lesz.. :/ Sajnálom.. köszönöm, hogy olvastátok.. :) :'( :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon sajnálom ,hogy vége van ....de megértem. Ez a suli nagyon keresztbe tesz mindenkinek :'( De hát nincs mit tenni.....Remélem még olvashatom az írásaidat , és ha igen akkor már alig várom :D

      Törlés