Főoldal

2012. szeptember 23., vasárnap

Part 4

Sziasztok! Örömmel jelentem ki, hogy a Neocitrán használt. Újra jó a szaglásom XDD És meg is hoztam nektek az új részt!!! :D Nem tudom, remélem elég hosszú lett. Mondtam, hogy izgalmas lesz,d e hát nem igazán tudtam bele varázsolni az említett tulajdonságot :(( Remélem tetszik véleményeket várook!!! A következő rész 1 komment és 6 tetszik után jön... ha nem jön közbe semmi, akkor már azon a napon hoozom, amikor összegyűltek... Jó olvasást, kommenteket várom!! :D

Part 4
   Elenával vörösödve futottunk vissza a helyünkre, majd magukra kaptuk a ruháinkat.
- Csak, hogy tisztázzuk, nem vagyunk kurvák!- mondta ki halál nyugodtan Elena.
- Tudjuk!- vágták rá a fiúk-, olyan lányokat nem vesznek fel ebbe a suliba!
   Felkuncogtunk, majd kisiettünk.
- Cassy!- kiáltott után egy figura.
- Igen?- fordultam meg és tekintetem egy kék szempárral ütközött-, Niall! Mi járatban?
- Hát, Nicky nagyon le van törve, amiért nem veszed észre tegnap óta!- hajtotta le a fejét.
- Mintha ő törné magát, hogy beszélgessünk!- mondtam, majd hátat fordítva, Elenával bementünk a terembe. Felkaptuk a táskánkat, majd a táncterem felé vettük az irányt.
- Jó napot!- estünk be. Átvettük a ruhánkat egy lazábbra (mondanom se kell, itt hála istennek volt külön öltöző).
- Szervusztok, táncosok!- szökkent be az ajtón egy 30 év körüli férfi-, ma mindenki megtudja, hogy kivel táncol szalagavatókor. Kinek van már párja?- kérdezte, mire Eleanor, Louis, Danielle, Liam, Nicky és Niall felrakták a kezüket-, rendben, akkor a többiek kihúzzák a sajátjukat-, mondta, majd elővett egy papírt és felírta a maradék ember nevét.
   Külön-külön kalapba szórta a lányok-fiúk neveit, majd körbesétált. Később rájött, hogy a lányok nevét fölösleges felírni, mert csak a fiúk húznak.
***
- Nao, leszel a párom?- kérdezte nevetve Harry Naomitől. Harry Naomit húzta.
- Leszek Harold!- nevetett fel. Ekkor a napfényt egy alak takarta el mellettem.
- Ki vagy? És miért állod el a napot? Szükségem van a vitaminokra!- háborodtam fel.
- Leszel a párom, Cassy?- kérdezte vigyorogva egy mély hang. Felé fordítottam a fejem. Zayn.
- Már megint te?- kérdeztem.
- Tudtommal osztálytársak vagyunk!- vigyorgott-, szóval?- húzta fel az egyik szemöldökét, amit őszintén kijelentek, tényleg nagyon szexin állt neki.
- Szóval mi?- ráztam meg értetlenül a fejem, mire ő felnevetett.
- Leszel a párom? Mármint a táncban!- mosolygott.
- Felőlem!- rántottam meg a vállam. Persze, már csak ez hiányzott. Lesz olyan napom, amikor nem fogom látni őt? és a többieket? Jó, mondjuk Eleanort és Daniellet szívesen látom, mert velük rengeteget beszéltetek, de akkor is…
- Na, ez hamarabb megvolt, mint gondoltam- mondta a tánctanár-, akkor mindenki álljon szembe a párjával. Ti!- mutatott ránk-, ti álljatok legelőre, valamelyikkőtök tud keringőzni?- kérdezte folyamatosan vigyorogva. Már azt hittem, hogy görcsbe állt a szája.
- Én igen!- mondta Zayn, mire én lesütöttem a szemem. Hogy lehet olyan béna, hogy egy nyamvadt keringőt nem tudok eltáncolni? Na, mind1.
- Akkor te szépen megtanítod…
- Cassy vagyok!- mondtam unottan.
- Akkor te szépen megtanítod táncolni Cassyt!- mondta, majd sarkon is fordult, de én utána kiabáltam.
- Hé, én tudok táncolni, csak keringőzni nem!- vágtam rá, mire ő vigyorogva (már megint) bólintott. Ez a tanár komplett hülye.
***
- Cassy, utoljára mondom, gyere ide, nem eszlek meg!- mondta Zayn, mire én egy lépéssel közelebb mentem hozzá-, most fogd meg a kezem!- nyújtotta felém az említett testrészét. Megfogtam, mire ő közelebb vont magához-, gyerünk, bal kezedet a vállamra!- mondta.
   Mikor megmutatta, hogy hova kell helyeznem a kezeimet, utána a lépéseket próbálta elmagyarázni, de rosszul sült el.
- Ne lépj rá a lábamra, mondtam, hogy hova lépj, de te a másik lábaddal léptél rossz irányba!- mondta kissé idegesen. Szegénynek (cinizmus) ráléptem a lábára.
- Bocsi- mondtam unottan.
***
- Végre! Ilyen nehéz volt?- nevetett fel, amikor sikerült végig táncolnunk a számot.
- Igen!- mondtam, majd meghallva a csengőt az öltözőbe rohantam, átöltöztem és siettem át a zene terembe. Mikor beléptem szembetaláltam magam a legújabb hangszerekkel, amikkel a suli fel volt szerelve. Ámulva léptünk be a terembe Lolával, Taylorral és Luciaval.
- Üdvözöllek benneteket kedves diákok, mindenkiről tudni szeretném, hogy hívják, milyen hangszeren játszik- jelentette ki a tanár, aki nekem első látásra is szimpatikus volt. Egyesével szólította fel a diákokat, amikor rám érkezett:
- Jó napot kívánok, a nevem Cassidy Benson, de a barátaim csak Cassynek hívnak. Zongorán és gitáron tudok játszani. Zongorán két fokkal jobban, mint gitáron, de a tanárom szerint a húros hangszeren is elértem a legfelső szintet. Valamint énekelni nem igazán szeretek- sütöttem le a szemem.
- Nagyszerű, ilyen bemutatkozást vártam a többiektől is. Cassy, mindent elmondott magáról! Nos halljuk, hogy játszik zongorán- mondtam, mire én teljesen ledermedtem. Ennyi ember előtt? Képtelen leszek rá. Gondolom a tanár megláthatta rémült képemet:
- Nyugalom, senki se fog kinevetni, ha elrontod, nyugodtan kezd újra!- mosolygott, mire én is az arcomra erőltettem egyet. Szerencsére, a zongoránál háttal vagyok a „közönségemnek”.
   Belekezdtem az általam imádott dalomba (pontosabban, amit zongorán imádok játszani).
Yiruma- Rive Flows In You. Egyszerűen imádom zongorázni. Olyan gyönyörű.
   Mikor végeztem, a többiek (a tanárral együtt) ledermedve néztek:
- Ennyire rossz volt?- húztam el a szám.
- Dehogy is, ez csodálatos volt, hol tanultál meg így zongorázni?- kérdezte a tanár.
- Anyukámtól örököltem- mosolyodtam el.
- Nagyszerű, na kiszeretné még megmutatni a tehetségét…
***
- Milyen óráink lesznek még?- kérdeztem Luciatól.
- Most lesz egy modell, utána pedig egy ofői- jelentette ki mosolyogva. Naná, ő imád modellkedni, de én? Már, megint vehetem fel azt a fránya 15 centis magassarkút. Ki nem állhatom. Oké, tudok benne menni, de én maradok a tornacipőnél, a csőgatyánál és a trikónál. Smink a szolid, nem valami erős…
***
- Lányok!- mutatott rám, Eleanorra és Daniellera a tanár. Már megint mit akar? Fájdalmasan néztünk össze a lányokkal, majd vissza a tanárra-, lenne számotokra egy ajánlatom!- mondta, és mielőtt rákérdezhettünk volna, hogy mi az, már folytatta is-, 2 hónapig kiküldelek titeket Párizsba! Oda, ahova a tökéletes modellek mennek!- mondta. Na, de szuper. Kellett nekem olyan jól teljesítenem-, egy hét múlva mentek, a szüleitekkel már megbeszéltem!- mondta, majd ott hagyott minket. Nem-nem-nem. Kizárt dolog, hogy apu belement. Ő sose engedne el Párizsba. Kétségbeesetten néztünk össze a lányokkal.
- Na, ne már! Én nem akarok! Nem fogom itt hagyni Lanat, amikor most jelentkezett az X-faktorba, ráadásul a bátyus is hazaköltözik. Nem leszek képes itt hagyni Elenát, és a több csajszit. Oké, az, hogy jöttök, de hát akkor is 2 hónap? Az nekem túl sok. Végre visszaköltöztünk Londonba, tuti, hogy nem hagyom itt! És itt lesz a szalagavató is, amire pici korom óta várok! Mindin tökéletesnek képzeltem el magam. Még soha az életben nem volt rajtam olyan ruha!- mondta szomorúan, mire a két lány a vállamra rakták a kezüket.
- Most kaptam szabad napokat táncból, de már menjek is modellkedni? Hát ez szuper. Végre tölthetnék egy kis időt Liammel, erre mindent elrontanak!- húzta el a száját Danielle és érdekes tekintettel néztünk a vigyorgó Eleanorra.
- Min vigyorogsz?- húztam össze a szemem.
- Hahó, ma fogja az ofő bejelenteni, hogy az osztály a hétvégén kimegy Párizsba és ott lesznek 3 napig, addig is velük lehetünk. Valamint a fiúknak lesz Párizsban egy-két koncertjük, akkor is találkozhatunk velük és hallottam, hogy szalagavatóra mindenképp visszaérünk, mert lerövidítették a 2 hónapot egyre. Én pedig szeretek modellkedni!- vigyorgott továbbra is. Még mindig nem tetszett ez az ötlet.
- De hisz a tanár azt mondta, hogy 2 hónap!- mondta Dan.
- Igen, de éppen vécére mentem ki órán, amikor halottam, hogy az ofővel arról tárgyalnak, hogy milyen hosszú ideig legyünk távol!- mondta, mire mi megvilágosodtunk, de még mindig nem tetszett az ötlet.
***
-- Ugyan már, tök jó móka lesz, majd minden este beszélünk telón, meg Skypeon!- mondta Elena és Nicky.
- De én utálok modellkedni! Még énekelni is jobban szeretek ennél!- húztam el a számat, ekkor belépett az ofő.
- Gyerekek sok mindent kell megbeszélnünk!- mondta, mire mi, mintha megse hallottuk volna, folytattuk a beszélgetést, a fiúk pedig tovább Twittereztek. Ekkor az ofő elismételte, most már több figyelmet szenteltünk neki:
- Nos, már biztosan hallottátok, hogy 3 osztálytársatokat kiemelték, és egy hónapot Párizsban fognak tölteni. A hétvégén indulnak és mi is megyünk velük. Igaz, mi csak 3 napig leszünk ott, de addig is velük maradhattok. Aztán, továbbá, a pénteki napról. Nem tudom hallottatok-e már a diákok bulijáról?- kérdezte, mire mi egyből rá figyeltünk, és csak megráztuk a fejünket, ő pedig folytatta-, a megjelenés!- olvasta egy kis szórólapról,amit gondolom mi is megtalálunk a szekrényünkben-, lányoknak szigorúan koktél ruha, fiúknak csőgatya és póló- mondta, mire mi egyből felhördültünk, a fiúk arcára pedig kaján vigyor ült ki.
- Ki találta ki ezt a baromságot?- kérdezte Taylor.
- A suli rádiósok, reklamálni tilos, mert komoly következményeket von maga után. Célzok itt az osztályfőnökire, mivel tavaly kisebb verekedés alakult ki amiatt, hogy a fiúknak nyuszi jelmezbe kellett jönniük!- mondta, mire mi magunkba fojtva dühünket dőltünk hátra a székünkön-, továbbá a buli este hattól kezdőik és hajnali kettőig lehet itt maradni! A tornateremben lesz és a suli rádiósok ellenőrzik a felszerelést!- mondta-, diákok közötti verseny van! De ott úgy is elmagyarázzák, hogyan kell szavazni!- mondta az ofő mosolyogva, majd meghallotta a csengőt, összecsapta a naplóját és a mappáját, majd közölte velünk, hogy mindent elmondott amit akart és elköszönt távozott az osztályból.
- Ó, na igen? Miért kell ilyen perverz fiúk közé koktél ruhába jönniük a lányoknak?- kérdeztem szemöldökömet felvonva.
- Nem is vagyunk perverzek, Baby!- mondta Harry, majd vigyorogva rácsapott a fenekemre és kifutott az osztályból. A pumpa felment bennem és utána futottam. A folyosó végén utol is értem adtam egy zsibit a vállába, mire ő jajgatva visszament az osztályba, én pedig ördögi mosollyal követtem.
- Kér még valaki? Muhahaha!- nevettem fel.
- Baby egy vadállat!- mutatott rám Harry. Ekkor valaki hátulról belemarkolt a fenekembe én pedig reflexszerűen kevertem le neki egy hatalmas pofont. Épp egyet visszából akartam, amik ő elkapta a karom.
- Tetszett?- kérdezte kaján vigyorral. Most aztán leírtad magad a szemembe Zayn Malik. Hogy volt képes ilyenre?
   Dühösen kirántottam a kezem az övéi közül, majd felkapva a táskámat dühösen kiviharoztam a suliból. Azonban mielőtt kiléptem volna a kapun egy kar az enyém után kapott.
- Ne haragudj, nem tudom mi ütött belém!- sütötte le a szemét Zayn.
- Szóval te ilyen vagy? Perverz disznó? Aki azt hiszi, hogy utánam fut, bocsánatot kér, és, hogy evvel minden el van rendezve? Na nem Zayn Malik! Soha! Már örülök, hogy elmegyek Párizsba! Legalább nem kell nap, mint nap a te önelégült, perverz, ego képedet látnom!- mondtam, de még magam se gondoltam komolyan.
- Igen? Valóban így gondolod? Tudod, mit menj! Menj Párizsba, szedjél fel egy pasit, aki kihasznál és engedd meg neki, hogy belemarkoljon a fenekedbe!- mondta-, és még valami! Én próbáltam kedves lenni, de te ellöktél, még hogy én vagyok beképzelt! Azt hiszed, hogy most besétálsz ebbe a suliba és mindenki a lábad előtt lesz, mint a többi sulidba?- mondta, és a szemében egy pillanatra megláttam egy szikrát, ami bizonytalanná tette, de hirtelen visszanyerte a magabiztosságát és a képembe mondta. A szemembe könnyek gyűltek. Nem fájt az, hogy igazat mondott, mert még véletlenül se volt igaz. A régi suliba ahova jártam, senki se vett észre, szinte láthatatlan voltam még általánosban ismertem meg Naot, de elköltöztünk és őt is elvesztettem. Zayn utolsó mondata fájt a legjobban. Nem volt igaz, de feltépte a sebeimet, amiket már régóta próbáltam elnyomni. Sarkon fordulva a táskámba kutakodtam, majd kirántottam belőle az öngyújtóm és a cigis dobozom, majd elszívtam egy szálat. Általában csak akkor szoktam, amikor ideges vagyok. Régebben, rengeteget dohányoztam. De sikerült leszoknom. Úgy érzem, még egyszer nem menne, ezért se akarom, hogy felidegesítsenek, mert olyankor egyszerűen megkívánom és muszáj.
***
    A vita lezajlott köztem és anyuék között, amiért elküldenek Párizsba. Szerintük jót fog tenni egy kis friss levegő. Könyörgöm, még csak most költöztünk ide, de már kellene. Hát mit ne mondja, szép.
    A bátyus visszafoglalta a szobáját, így a gitárom és a zongorám kikerült a nappaliba. Dühöngve sétáltam ki az erkélyemre és szívtam el egy újabb szálat. Már megint felidegesítettek. Lesütöttem a szemem, majd amikor kifújtam a füstöt kinyitottam a szemem. Egy zöld szempár vizslatott.
- Baby?- kérdezte, mire én ijedtemben kiejtettem ujjaim közül a bagóm. Szuper. Dühösen néztem Harryre-, te bagózol?- kerekedett el a szeme, mire megvontam a vállam és besétáltam a szobámba elhúztam a függönyöm és kiterültem az ágyamon.
   Legközelebb már csipogásra keltem fel. Reggel lett…

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon de nagyon jóó!!!! :D :D <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ^^ Szükségem van vitaminokra xdd áá meghaltam xdd Ó pedig már azt hittem h kezdenek majd összemelegedni Zaynnel..:)) Várom a kövit :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe köszi.. :) Vitaminok??? :XDD Héé, még szükségem van rád, hűséges olvasó vagy!! :DD Hát de nem ám... Még 3 tetszik és jön... :D vagy 3 elolvastam.. :PP

      Törlés
  3. IMÁDOM!!! Sajnálom hogy nem tudok kommentet írni mindig de eléggé elfoglalt vagyok a sulival , 3 idegen nyelvet tanulok, minden nap 3 óráig van órám és a 8.ik nem valami könnyű :( De amint tudok írok neked sok-sok kommentet és nagyon várom a kövit :D <3 Ügyesen írsz...puszpusz <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, teljesen megértelek :// Hát jövőre én is megtapasztalom.. :/ 3 idegen nyelv, nem sok egy kicsit??? :D Köszi, és örülök, hogy tetszett!! :D

      Törlés
    2. Sajnos nálunk ennyi kötelező :( :| román , német, latin + angol külön. na de ez van , ezt kell szeretnem :)

      Törlés