Főoldal

2012. szeptember 27., csütörtök

Part 6

Sziasztok! Bocsánaz a késéssel, de csak most futotta időm, ugyani angol perezentációt kellett csinálnom... :// De most meghoztam neketek..  az új résszel kapcsolatban, fogalmama sincs mikor hozom, majd még jelzem... valőszínűleg, hogy csak jövőhéten, de lehet, hogy a hétvégén...
PS: szerintem ez a rész összecsapott lett, pedig elég sokat dolgoztam vele ://
PS2: ezek után minden fejezetbe leírjam és hozzak képet arról, hogy milyen ruhát visel Cassy? 5 tetszik (ténylge csak tetszik) és minden részben lesz amelyikbe illik! :) Jó olvasást!! Még jelentkezek!! :DD


Part 6

2 nappal később…
Cassy szemszöge:
    Mivel ma nincs suli, az esti bál miatt, ahova megjegyzem kötelező megjelenni, szabad az egész délelőttöm, ugyanis délutánra bejelentkezett hozzám, Eleanor és Danielle, mondva, hogy hozzák nekem a ruhám.
    Arra ébredtem, hogy valaki az ágyamon ugrál, valaki pedig ordítja, hogy keljek már fel. Magamra rántottam a takaróm és tovább aludtam volna, mire ők elkezdtek csikizni.
- Oké, fenn vagyok!- mondtam röhögve, mire ők gonoszan felnevettek, majd hátraléptek az ágyamtól.
- Hahó, már kettő óra, négy óránk van elkészülni!- mondta Danielle-, hoztunk neked koktélruhát, magassarkút és egyéb kiegészítőket. Sajnos ékszereket elfelejtettünk, de neked tuti van!
- Ahamm…- nyújtózkodtam fáradtan.
- Akkor pattanj ki, Danielle kezdi a zuhanyzást, mert neki szárad a legnehezebben a haja!- mondta El-, addig mi összeállítjuk a teljes ruhád!- vigyorgott.
   Kirángatott egy rózsaszín kb. combközép fölé érő szoknyát és egy tűsarkút.



- Ugye ezt nem gondoltátok komolyan?- képedtem el-, a cipőben kitöröm a lában, a szoknya pedig túl rövid!- mondtam nyafogva, ami nem jellemző rám.
- Ugyan már, csinos leszel és leveszed a lábáról Zaynt!- gondolkodott hangosan, majd amikor rájött, hogy ezt bizony hangosan mondta rám nézett.
   Dühösen fújtatva mentem ki az erkélyre és szívtam el egy cigit.
- Nem tesz jót!- lépett mellém Danielle és a cigimre mutatott. Megrántottam a vállam és még egyet szívtam belőle-, Eleanor nem akarta azt mondani amit mondott, csak kicsúszott belőle!- mondta. Nem haragudtam Elre, csak dühös voltam, de nem rá.
- És honnan szedte? Miért kéne levennem a lábáról? Ha jól tudom, barátnője van!- mondtam teljes nyugodtsággal-, nem érdekel, inkább mennyünk készülni, El úgy is mindjárt végez!- mondtam, majd elpöcköltem a csikket és bementem Danielle után.
- Ma este karaoke is lesz, neveztél?- kérdezte Eleanor amint kilépett az ajtón.
- Igen!- mondtam lazán, majd besétáltam a fürdőbe. Megnyitottam a zuhanyt, majd ledobva magamról ruháimat beálltam alá. Hajamat is megmostam, majd mindenemet töröközőbe csavarva kimentem a szobámba.
- Tök nagy fürdőd van!- jegyezték meg egyszerre, mire elmosolyodtam.
- Ugye nincs harag?- kérdezte félve Eleanor, mire felnevetettm.
- Rátok nem lehet haragudni!- mosolyogtam.
   Magunkra kaptuk a ruhákat (természetesen elhúzva a függönyöket, mert amíg törölközőbe mászkáltunk, a mellettünk lévő házban a fiúk nyál csorgatva néztek minket), majd leültünk az ágyra és egymás haját kezdtük el megcsinálni. Az enyémet Eleanor befonta, míg én Danielle-ét vasaltam ki, mivel megkért rá. Eleanor kontyba rakta a haját, majd jöhetett a smink. Mind a kettőnket Danielle festett ki és el kell ismernem, káprázatos lett. Mikor kellő képpen megszáradt a hajam, kibontottuk és ennek köszönhetően hullámos lett.
   Felvéve a cipőinket és az ékszereket (és persze a táskát se felejtsük el; amibe beleszórtuk a kellő cuccokat) leballagtunk a lépcsőn. A nappaliban Louis, Liam és Harry volt, mivel úgy döntött, hogy ő lesz a kísérőm.
- Perrie is ott lesz?- kérdeztem izgatottan. Nagyon bírom a csajt.
- Sajnos, mivel ez egy zártkörű suli az igazgató nem engedte… először, de utána belement, de csak akkor, ha szerzünk neki egy autógrammot a Little Mix-től az unokájának!- röhögött Harry. De jó, mindig is jó fej csaj volt, remélem nem változik róla a véleményem.
   Mikor megérkeztünk a sulihoz, a tesibe siettünk, ahol a suli rádiósok kijelölték, hogy megjöttünk, majd megnézve az öltözéseket beengedtek minket. A lányokon kicsit tovább időzött a szemük, de nem foglalkoztunk velük.
- Sziasztok, Perrie vagyok!- nyújtotta felém a kezét mosolyogva. A többieket már ismerte-, gondolom te vagy Harry barátnője!- mosolygott, mire én lefehéredtem. Látva ezt Harry elkezdett röhögni, majd kinyögte, hogy köztünk nincs semmi, csak is barátság.
- Kérjük a zsűriket foglalják el a helyüket, megkezdjük a karaokét- mondta az egyik rádiós.
***
   Lazán felsétáltam a színpadra (már amennyire tudtam abba a rohadt magassarkúba), majd mutattam, hogy indulhat a zene és belekezdtem egy kissé rockosabb zenébe.
Eleanor és Danielle szerint nagyon jó voltam, de én nem érzem annak magam. Igaz, hogy a zsűriknek, akik ki más lennének, mint a „Ván Direksön” leesett az álluk, amikor elkezdtem énekelni. Ekkor, mint egy bolond ember, kiugráltam a suli épületéből és leültem az egyik padra. Elővettem a szokásos káros anyagot, majd jó mélyet szívtam belőle.
   Egy alak pöckölte ki a kezemből a cigim, amiért dühösen pillantottam az illetőre.
- Tudod, te, hogy mit csináltál?- kérdeztem.
- Nem tesz jót!- vigyorgott.
- Ó, te aztán nem beszélhetsz! Ha, jól tudom,a mai napig elszívsz egy-kettőt!- emeltem fel a hangom, mire ő leült mellém és szembefordított magával.
- Figyelj már teljesen letettem, kábé 1-2 hete egyet se szívtam!- mondta.
- Hogy bírod?- kérdeztem.
- Jól, egyáltalán nem hiányzik, sokkal jobban érzem magam tőle. Egyébként megvan a nyertes és azért jöttem ki, hogy odavigyem a színpadhoz!- mondta, de nekem nem esett le a mit mondott-, jössz már?
- Minek mennék?- értetlenkedtem.
- Mivel megnyerted a versenyt. Mond, te hol élsz?- kérdezte, de nem válaszoltam csak bementem, nyomomban Zaynnel.
***
- Figyelj Cassy, ne haragudj, hogy mostanában úgy elhanyagoltalak, csak összejöttek a dolgok Niallel és tudod…- magyarázkodott Nicky, mire én elmosolyodtam.
- Ugyan már, borítsunk rá fátylat, jössz táncolni velünk?- kérdeztem, mire ő nevetve bólintott.
    Ugrálva rontottunk be a tömegbe és kezdtünk el táncolni. Danielle mutatott nekünk pár mozdulatot, amit hamar meg is jegyeztünk és egyszerre táncoltunk. Egyszer csak beraktak egy lassú számot és mi lesétáltunk a székekhez. Nevetve beszélgettünk, miközben Nicky mesélte, hogy hogyan jött össze Niallel.
- Hát és utána elmentünk randizni. Olyan jó volt. Aztán ott…- de nem tudta folytatni, mert megállt mellettem egy alak. Felnéztem rá, és mosolyogva konstatáltam, hogy Zayn az.
- Szabad egy táncra?- hajolt meg előttem, de mind a ketten elnevettük magunkat. A kezemet a kezébbe helyeztem és hagytam, hogy a parkettre húzzon.
- Hol van Perrie, miért nem vele táncolsz?- csodálkoztam.
- Ő énekel!- mutatott a színpadra, majd mind a ketten fleröhögtünk-, és különben is, nem árt gyakorolni azt a keringőt!- vigyorgott, mire én elvörösödtem. Hát persze, már megint engem kell cikizni.
- Hahaha!- nevettem cinikusan (már ha lehet úgy).
- Most mi van? Irtó béna vagy keringőbe, viszont a többi táncba nagyon állat!- komolyodott el, mire elmosolyodtam. A lassú számot felváltotta egy gyorsabb, de Zayn még mindig azt magyarázta, hogy a másik jobb lábammal lépjek előre.
***
- Várod már Párizst?- kérdezte Danielle izgatottan.
- Nem!- mondtam-, vagyis Párizs jó lesz, meg minden, de a mosellkedés… hát az nem iagzán nekem való!- húztam el a szám.
- De hisz tökéletes vagy! Tudsz magassarkúban menni, jó a kisugárzásod, csinos vagy, jó az alakod, szép az arcod és nem vagy nagyképű!- mondta nevetve Perrie.
- Nem letéznek tökéletes emberek. Mindenkinek vannak hibái!- mondtam.
- Mondj egy dolgot, ami rossz benned!- mondta Zayn.
- Hahó, cigizek!- mondom lehajtva a fejem.
- Figyeljeljetek lányko, Perrie te úgy is jössz velünk Párizsba ugye?- kérdezte Danielle.
- Igen, miért?- kérdezte.
- Párizsban alapítunk egy táncos bandát!- mondta Danielle.
- De ne legyen benne keringő, mert Cassy nem tud!- röhög fel Zayn, mire rácsapok a vállára.
   De ekkor megint leesik, hogy kikkel vagyok, kikkel szórakozok, kikkel beszélgetek. Nekem nem itt a helyem, hanem Elenával, de ő már hazament. Nincs szükségem arra, hogy újságokba szerepeljek, mert a fiúkkal lógok. Nem akarok híres lenni, de sajnos keresztbe tesz a modellkedés. Már megint mi ez a hirtelen hangulat ingadozás nálam? Teljesen elegem van belőle.
- Ma estére vihart mond!- húzza el a száját El.
- Hogy mi?- képedtem el. Utálom a viharokat, mióta a… áh, ez hosszú történet.
- Minden rendben?- kérdezte Zayn-, teljesen lefehéredtél.
- Egy ideje rettegek a viharoktól!- hajtottam le a fejem, és pár könnycseppet is eleresztettem.
- Húgi, nem lesz semmi baj! Dia is csak véletlenül…
- Ki nem mondd!- mondtam.
- Ki az a Dia?- kérdezte Zayn.
- Ő… áh, ez hosszú történet, és még nem ismerjük egymást rendesen.
- Párizsban elmeséled nekünk?- kérdezték a lányok, mire egy aprót bólintottam.
- De ugye, ha vihar lezs velem lesztek?- kérdeztem, ekkor egy alak lépett oda az asztalhoz.
- Cassy, Ryan! Mien régen láttalak titeket!- vigyorgott ránk egy szőke hajú, fekete szemű gyerek. Utálom a srácot. Majd, ha úgy gondolom, elmesélem miért!
- Most húzz el innen! Különben is mit keresel itt?- emelte fel a hangját bátyus.
- Ide fogok járni a suliba…

Ennyi lenne most!! Szerintetek ki Dia és ki a szőke hajú, fekete szemű srác? Miért utálják? Várom a véleményeteket a részről és a kérdésre a válaszokat!! :DD

7 megjegyzés:

  1. IMÁDOM!!!! Nem tudok mást mondani csak azt hogy IMÁDOM!!! <3<3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, nagyon köszi.. :D Én is imádom a te új blogodoat!! :DD Fenomenális!! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett imádom :DD <3 És nagyon sajnálom, hogy nem tudok minden részhez kommentelni..suli :@@ :/ De eddig minden részt elolvastam telóról(onnan nem tudok kommentet írni) Egytől egyig IMÁDOM az összes rész :D És egyeltalán nem lett összecsapott ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.. teljes mértékben megértem, hisz főként én is ezért hozm ritkábban a részeket... még egyszer köszi :DD és örülök, hogy vannak olvasóim akiknek tetszik, ez ugyan úgy vonatkozik rád Vicky!! :D de, ez akkor is összecsapott lett, tudom,h ogy jobbat is írhattam volna, csak szoros volt a határidő, mert nem kartalak benneteket megvárakoztatni, valószínűleg csak vasárnp vagy a a jövéhetn lesz új rész.. és bocsi a hibás szavak miatt, de sötétbe pötyögök a billentyűkön.. :DD XDD

      Törlés
  3. IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM!!! ajj ez annyira de annyira jó!! :D a tiéd már most jobb mint az enyém :) :D

    VálaszTörlés
  4. Fúúú nagyon tetszik!!! TETSZIK NAGYON , NAGYON TETSZIK!!! :D :D <3 Ajánlani fogom a többi barátnőimnek is , hogy érdemes ezt a blogot olvasni :** :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Köszi Ékka.. :) LB! Imádlak!! Komolyan, a Lencsi még csak el se olvassa, te meg igen. komolyan mondom, hogy imádlak!! :) Juj, Réka itt is meg kell osztanom, az 1D-s kkérdést, amit Facebookon számolok.. remélem egy pár embernek van Facebookja és szavaz.. :) Legyen meg az a sok szavazat.. :D

      Törlés